halleyscomet
Penultimate Amazing
So you said I made him drunk first? So basically I bought that "evidence" with liquor?
Yes, that is exactly what I'm saying.
I'd also like to remind you that the post you keep insisting is available on his Facebook page is not, in fact there. If it it exists at all he has locked down security to prevent strangers from seeing it. This is a simple thing to do. He may have marked it "friends only." He may have created a circle with just YOU in it and flagged the post as being visible only to himself and members of that circle.
Regardless of if the post exists and is visible to you, it's VERY clear that the man you're claming called you "mother" doesn't want anyone to know about it.
The one follower you claim to have has not only rejected you, but he's done so in a way that has tricked you for months, possibly years. What kind of deity can be easily hoodwinked by his one follower selecting "friends only" in a drop-down?
Kan ek 'n voorstel maak? Miskien skryf in Afrikaans. Dit sal net soveel sin vir die meeste mense hier maak as jou algemene struikelblokke, maar jy kan ten minste een of ander sin in een taal maak.
Why not?
Google Translate Powers ACTIVATE!
Ja, dit is presies wat ek sê.
Ek wil jou ook herinner dat die pos wat jy bly aandring op sy Facebook-bladsy beskikbaar is, nie eintlik daar is nie. As dit glad nie bestaan nie, het hy sekuriteit afgesluit om te voorkom dat vreemdelinge dit sien. Dit is 'n eenvoudige ding om te doen. Hy het dit dalk net 'vriende' gemerk. Hy het dalk 'n sirkel met net JOU daarin geskep en die pos as slegs sigbaar vir homself en lede van daardie kring gemerk.
Ongeag of die pos bestaan en vir jou sigbaar is, is dit BAIE duidelik dat die man wat jy klam, jou 'moeder' noem, nie wil hê dat iemand daaroor moet weet nie.
Die een volger wat jy beweer het, het jou nie net verwerp nie, maar hy het dit op 'n manier gedoen wat jou maande of moontlik jare gekwel het. Watter soort goddelikheid kan maklik deur sy een volgeling geskenk word deur slegs 'vriende' in 'n drop-down te kies?
Last edited:
you have a point.